Misss Right;
About Linkies Diary Twitter Ask Me Follow


Untitled
Hell ya , my first Untitled tittle . Ke ke ke ke . K , lama juga aku tak update new entry kan ? Ya , budak rajin cenggini lah *muntah* Sebab apa aku cakap rajin ? Ya lah , sebab aku kena sekolah selama seminggu . Korang cuti kan ? Yeah , untunglah . Hm , tak apa . Fight for UPSR ! Semangat bai , 3 bulan something ja lagi tinggal nak UPSR . Trial UPSR entah bila , aku tak ambil port . Tak penting *bodoh* Kah kah kah . Jelly gila dengan korang dapat cuti . It's ok lah . Dapat cuti juga kan tapinya . Tapi tu lah , just seminggu . Tak apa , Fight for UPSR *again dengan semangat aku ni* K , korang semua mesti syok bercuti or melancong ke mana-mana kan ? Hei , ingat aku tak ada ka ? Aku pun ada tahu , walaupun sekejap . Wkwkwkwkwkw -,- Kita orang satu family *Ayah , Mama , Kak Di , Aku , Afiq , Danish and Edina* pergi berkelah . Wah , kali ni bukan port Sungai Congkak dah . Ayah bawa kami pergi Sungai Tekala . Wah , air terjun dia boleh buat main gelongsor wa cakap lu . Hebak sungguh *terengganu or kelantan* K , sebab utama kita orang tak pergi mandi like Desa Waterpark or something sebab kitorang memang suka nature . And Ayah memang suka air terjun . So , we decided nak pergi sana ja . Mula-mula semua tak nak pergi Sungai Tekala tu , tapi bila dah sampai rasa macam tak nak balik dah . Hik hik . K , aku gila malas nak update entry , so aku nak blah dah and aku tinggalkan gambar kenangan kami di sana . Tapi , aku serious malas gilaaaaa . So , gambar pun aku ambil yang ada muka aku ja . Kejam nya aku . Kisah pula ? Kih kih kih , ok bye :*






MuchLove,
PaejahPaejot
Past | Future
f
Hello


13. Happy. Annoying. Crazy.