Misss Right;
About Linkies Diary Twitter Ask Me Follow


Bowl Of Shits

Aaaaaaaaaaaaaaa , ingatkab sekolah ja tension . Rupanya , cuti sekolah lagi tension gila . Kita tension caused by ? Homework of course . Siapa suka homework berlambak time cuti ? Dah nama pun cuti kan , bagi lah orang rest sikit . Dah lah bagi cuti pun lambat . Haih -_- Bengang ni :3 Ok , keep calm . Nak tahu tak ? Homework aku ada *kira jari* sepuluh :O Kau ada ? Tapi , aku tipu ja actually . Hik hik , saja nak berperangai tak matang jap . K , actually homework aku ada 3 subject ja . Iloveyou Cikgu Zainal . Cikgu tak bagi homework Maths kan ? Yes , Cikgu lah yang paling memahami kami -,- K , memang lah korang rasa 3 subject tu sikit kan ? Tapi tak tengok buku latihan dia . Meh , aku intro . BM , Si Mimi bagi satu buku warna oren suruh buat semuaaaa , cibet betul ! Selamat tu ja . BI , dua buku latihan . Jane suruh siapkan and nak semua siap lepas cuti dua minggu yang hanya tinggal seminggu sebab dah tolak dengan class tambahan bagai . Ee , sumpah geram . Dorang memang lah nak kita berjaya , but agak-agak lah sikit . Kalau dorang push kitorang gila-gila , lagi lah kitorang presure tahap critical kan ? Hm , kitorang ok kalau cikgu-cikgu nak push kitorang cuma bagi kitorang rest sikit ok . Hm , homework satu pun tak sentuh lagi . Perasaan malas menguasai diri do -_- Menghadap laptop , rajin sangaaaat . Bongok kan aku ? Tapi , aku start takut sebab sekolah dah nak mula balik kan . Then , masuk sekolah ja ada exam . Macamni punya life is Terrible , Horrible , and Bebal . Lol . K , sembang pasal Homework lagi lah memeningkan kepala -,- So , better aku pergi layan Kak Kiah Propa dekat Pesbuk and layan Mak Cik Cheetah dekat Tweetah . Yipppiiiieeeeee !

MuchLove,
PaejahPaejot
-
Past | Future
f
Hello


13. Happy. Annoying. Crazy.