Misss Right;
About Linkies Diary Twitter Ask Me Follow


Waiting ~
Dua hari aku text dia , tak ada respond . Ussually , dia akan balas . Kalau dia balas and marah-marah aku pun aku tak kisah , at least ada reply dari dia . Tanda dia ingat aku lah kan . Tapi ni , k jangan fikir negatif . Aku kena ingat apa yang dia bagitahu aku . Yang dia selalu ingat aku and selalu sayang and rindu aku . 'Wa sayang lu dari bumi hingga langit tinggi dia' . Ayat dia♥ Yes , aku ingat and aku akan sentiasa ingat . I miss the moment we're being together . Even tak pernah facetoface , even tak selalu onthephone . But , that's make our relay goes stronger . Tapi , strong pun tak lama kan ;3 Everything was my fault </3 Hm , aku still tertanya-tanya kenap dia tak reply text aku lagi ;( Dia masih dekat Putrajaya ka ? Or , tak bawak phone kut *sedapkan hati sendiri* . Aduh , *senget kepala kanan , senget kepala kiri* K , kepala dah lenguh . Esok sekolah tak tidur lagi aku ni . Jap , nak cerita ni . Tahu tak , dia update status macamni tahu :
Ok , then . Dia minta copy kan? Alang-alang aku dah stalk profile dia , aku copy saja lah :3 Tak sangka pula dia akan comment tahu . Wah , batak gila aku bila dia comment macam itu . Tengok nombor yang dia pilih , and rujuk atas ni balik ^^ 

Dah tahu dah dia pilih mana untuk aku ? Haha , aww sweet . Kay lah , aku senaraikan apa yang dia pilih :

2. Text you - Ya , memang lama kita tak texting ;(
7. An apology - Saya sudi maafkan awak sepenuh hati saya :'>
12. I love you - I lagilah love gila dekat you ;*
13. I miss you - Miss you too , muah :*
14. Second chance - Definitely , yes . That's why I'm still waiting for you :'>

Okay , sudah . Done eveything for tonight . Goodnight , LOVE - A H -
MuchLove,
PaejahPaejot
Past | Future
f
Hello


13. Happy. Annoying. Crazy.