Misss Right;
About Linkies Diary Twitter Ask Me Follow


BESTFRIEND , BOYFRIEND ♥
So , semalam ada seorang budak lelaki add account Pesbuk aku . Actually , masa tu aku dah tekan log out , tapi bila aku nampak ada orang add , aku log in balik . Lol . Then , aku accept dia . Tu pun perlu bagitau kay . So , aku pun mulakan IM , hantar camni "Hi , handsome Thanks add I kay :)" Malu doh hantar camtu . Afew seconds ago andddd , yeaaaa ada respond . Andddd , dia reply ohh . okehh pretty ;) thanks app" Goshhh , I dah mula cair youu . Time tu ingat Aran je :D Then , kami mula lah intro-mengintro each other , pastu sembangsembang ituini *privacy* . Heheww , bajaakknya kamu Paejah . Aku start kenal dia , kitorang IM sampai 2 pagi something kut . Aww , dia mintak number I , youuu . Aku taktau setan apa yang rasuk aku , then aku bagi je nombor aku kat dia . Hehew . Lepas aku tutup Pesbusuk tu , aku dapat text pulak dari dia . Dia tanay kenapa aku tak tidur lagi , aku cakaplah aku takboleh tidur . Lepastu , dia cakap nak dodoikan aku . Awwww , sweet ohh ♥ Tak sangka pulak aku tertidur --' Hahaa , pagipagi mesti aku pegang phone dulu sebelum turun katil . Tetengok , ada text orang kejutkan aku . Terkezut aku tengok , rupanya dia lagi . Haaaarr :D Indahnya duniaa . Tadi , aku melamar dia jadi kawan baik aku . Yeee , dia terima . Thankyou , sayang . I akan jadi kawan terbaik you , dunia akhirat



Kacak tak BF aku ? Hahaaa :D Ada orang comment gambar dia ni mintak selipar jepun . Kwaja ;) Hahaaa , kawan aku cakap dia hitam . Hitamhitam manis tau ♥ . Tapi , you tak hitam pun lah . Dia tak kacak ? Can you go die --' Hikhik . Satu kebetulan , tak sangka dia satu kelas dengan cousin aku . Hahaa , kalau I datang Klang , boleh jumpa you ;) Nanti you kata nak bawak I jalanjalan Tasik kan ? You sweet ooo ♥ Lina Miko , you deserve him . Jaga baikbaik tau , sicomel yang sweet macam gulagula ni . Auuuummm ;3


A friend is someone who cares
Someone who is always there
A friend is someone special
Someone who you can tell everything
A friend is someone who will never betray you
No matter who doesn't like you
A friend is someone you can trust
Someone kind of like you

MuchLove,
Nurfaezah Yazid


Past | Future
f
Hello


13. Happy. Annoying. Crazy.