Misss Right;
About Linkies Diary Twitter Ask Me Follow


HANG KEYYEL --'
Hahaa , here we goes . Waaaa , bajaknya tittle post aku . Actually , aku ikut rombongan lawatan sekolah je . Saja hje cakap hang KL . Biasalah , BUDAK en . Hahaa :3 Kayy , serious I'm having an AWESOME day semalam . Kaki sakit pun buat derk je . That's me , kalau bab jalan ni memang number 1 :D First tempat kita orang semua pergi is . Japp , lupa . Errrrr -____- Haaaa , eh . Bukan . . . Haa , mentol lampu dah bercahaya atas kepala ! First kitaorang pergi is Petrosains . Yayy , best tauu . Yang aku ingat tempat best , kitorang naik Dark Ride . Kayy , even Dark Ride tu lembat macam siput , we'all having a great time inside it . Kat Petrosains jugak lah aku jumpa Dinasour menyanyi . Sedap suara dia :P Lol xD Then , ada Abang Gemuk yang kurus . Kalau nak cerita , panjang lebar . Memandangkan aku pun tengah malas , so forget about it ;) Keluar dari Dark Ride , we all pergi Kedai Souveniers dia . Like , ehhh tade pape yang menarik . Anddd , safe lah 50 aku . Huehue . Kitorang teruskan lagi perjalanan ke Aquaria . Since this is my first time pergi , so aku tak lepaskan peluang untuk tengok semua ciptaan Allah kat dalam tu ♥ Cantik , comel and seksiii . Awwaww ! Aku akan sentiasa ingat Makhluk Tuhan Paling Seksi tu . Ohh , kalah bibir Angelina Jolie you knoww . Hahaa :D Bongok --' But , serious ah bibir dia merah makngah woo . Seksa I tengokk , youu . Dekat Aquaria ni , yes ada benda yang best . Aku beli Souveniers tauu . Glob Salji . Teringin nak beli Glob Salji yang ada Princess and Prince dalam tu , tapi tak penah dapat T.T Yang ni pun , aku dapat bukan Prince and Princess , tapi Ikan :3 Shitt -,- Harga benda tu RM 19. 90 je . So , my money ada lagi RM 30.10 . Haa , lagi satu baru aku ingat . I've seen this guy . Wahh , comel kot . Aku pandang je dia , then dia pandang aku jugak , tetibe dia "cakk" . Aikk , main bacakbacak pulak . Then , aku malas nak cerita . Bye , Guy ♥ Duit banyak lagi , mesti cukup beli banyak chocolate . Punyalah wa excited gilaa nak simpan duit beli chocolate . Well , I'm The Ghost Of Chocolate tau . Tapi , sampai je Beryl's Boutique . Like , OhMyyyyyyy :'( Ada satu chocolate yang aku selalu beli RM5.50 Kat Speedmart , kat situ RM72.00 . Haaa , bayangkan lah . Kalau aku bawak nenek , confirm dia pengsan --' Hmmm , aku beli 2 chocolate je . Satu RM15.00 , satu lagi RM9.60 . Babi kau ! Ingat aku sorang je lah sedih en , rupanya keluar dari Beryl's Boutique tu , semua muka masam mencuka . Yayyy , aku ada gang T.T Huahuaaaa . Rasa macam nak menangis je . So , aku pun dah penat menaip , go on seeing this photos :)

- This is the Dinasour I'm talking about . Quite qood in singing . Go on , Dinoo :) 

- Aku baru nak celop StarFish tu . Benda tu hidup , takboleh keluar dari air .
- Nampak benda warna hitam yang panjang tu ? That's the Gamat . 
- Disgusting sikit lah , tapi geli . Macam Teddy .


- Nampak tak ? Gambar ni aku ingat cantik , so aku tangkap je lah , tak cantik pun en ?


- Warna dia sama dengan background en ? Ni lah haiwan yang nak tipu aku semalam . Tapi , tak dapat broo . Aku pandai ^^ Cecehhh .
- Padan muka tak dapat tipu aku :P


- Comelnya binatang niiii . Taktau nama dia .
- Jadik Teddy aku boleh ?


- Here we come to Aquaria . Banyak ikan --' 
- Tak dapat snap gambar Ikan Seksi :'< 

 
- One kind of Yellow , White and abit of Black Fish .




- This is what I'm Amazed . 
- Ohmyyyyy , Allah creation's

- This is me . Peace ^^v
- Bertudung , sebab lawatan sekolah . 
- Look , ada macam Budak College tak ? UPSR tak lepas lagi woii --'




- Cehcehh , tunjuk apa lettuw . Padahal acting je :D




- Muhammad Adam Imran Khan .
- He's Jantina , the combine word of Jantan and Betina .
- Sayang kan , muka handsome :D




- Haa , ni pun StarFish real aku pegang .
- Keras oh --'

- Come to The World Of Butterfly


- Sorry Mr.Quek , I snap gambar you senyapsenyap :P


Z
- Zamzam Ala Kazam .
- Magic dok --' ?

- Last photo T.T
- Bersama Minah Salleh .
- Taktau nama dia apa , buat muka tak malu je nak tangkap gambar dengan tourist ni :D 
- Bezakan kulit kami dengan dia :D

That's all or you to see . Goodbye :*

MuchLove ,
Nurfaezah Yazid
Past | Future
f
Hello


13. Happy. Annoying. Crazy.