Misss Right;
About Linkies Diary Twitter Ask Me Follow


HAI , MAY ♥
Assalammualaikum , May :) Bye April , terma kasih kerana menyinggah :) May , macammacam ada kat bulan May kan . Hari Guru ada , Hari Ibu jugaa . Tapi , aku suka hari ini dan semalam ♥ Serious takan lupa , and tanak lupa ! Please , be in my mind forever . Tujuan update entry kali ni , bukan setakat nak ucap Hai May , then Kbyee --' Apa Celop . Hehew . Aku nak cerita pasal , Last Saturday Night . Yes , aku otp dengan Akmal . Siapakah ? Kawan Baik akuu ^^ Alaaa , kalau korang stalk *macam ada* blog aku , entry bawah ni adaaa . Better korang baca dulu kalau taktau kay . Okay , sambung . Suara diaaaaaa , sumpah comel . Macam tuan dia la kan . Hahaa :D Malam tadi , da nyanyi ohh . Sumpah sweet gila . Yang aku mnyumpah tak habis di dah kenapa -,- Aku ingat lagu dia nyanyi malam tadi . Lagu , Nirwana Band . Yang cukupcukup sudah tu . Ada ke patut dia suruh aku nyanyi ? Tapi , aku nyanyi jugak sebab aku pantang dengar lagu yang aku tahu xD Lagi , keluar lagu Greyson Chance yang Waiting Outsde The Lines tu . Lagi sekali , I nak cakap suara you comel . Malam ni call I lagi tau . Hmm , kesian you nanti habs kredit :/ Kayy , nvm . Malam tadi kitoramg otp sejam tau . Lepastu , dia call guna housenumber pulak setengah jam . Hahaa , tak bosan cakap ngan dia . Oh , lagi satu . Dia cakap suara dia macam katak . Manaada oh , tipu je . I suka dengar suara you tauu . You panggil I sayang kan malam tadi ? Haaa , lagi sweet moment . Then , time you nak tutup dah you cakap Iloveyou kat I . Aww , loveyoumore ♥ You , tutup lah . Ayat you malam tadi kan ? You cakap you tak sanggup nak tutup , I pun  Tapi , terpaksa . I taknak habiskan kredit yoou ;( Sorrrrrrryyyyyy . Eh , cerita I dah habis . Bye , Akmal ♥ Malam ni call I ^^
 -THE END-

Hai again ♥ Aku hidup lagi lah . Tadi dah habis cerita pasal Akmal je . Then , nak cerita pasal today pulak . Actually , aku baru balik dari KL ni . Date satu Family . Lama tak keluar macamni . Ada tak nampak aku ? Hahaa , aku pakai baju pink , dengan Jeans . Ada tak ada tak *gila* . Aku nak masukkan gambar je lah . Tapi , gambar sikit je . Duatiga maybe -,- Malas nak type . Kaki lenguh ikut mama jalan Masjid India lah , keling apa bagai semua . Kbyee :*





   MuchLove,
Nurfaezah Yazid






Past | Future
f
Hello


13. Happy. Annoying. Crazy.