Misss Right;
About Linkies Diary Twitter Ask Me Follow


Spider Web -,-
*pegang penyapu* Wahai blog , aku tak online 2 minggu baru , dah berhabuk . Siap ada spider web lagi tu . Sigh . Ok ok . Too many stories happen in my life everyday . But , aku pilih satu cerita . That's it , my single terrible life . Awwww , being single is too tooo toooo bored ! So , who those yang ada partner , take care of them ok :') So , for my single terrible life . First thing , I'm choosyyy . Yeah , tu aku tahu . Aku nak yang handsome ja . Yang tak handsome tak pandang langsung ! HONESTLY ! Tapi , dekat sekolah aku . There's a Pakistan boy . Dia suka aku , yataaaaa -,- Tolonglah weh , kau pergi lah jual carpet je k . Maaf , aku bukan nak menghina . Tapi , dia yang buat diri dia dihina . I've told him jangan kacau aku , jangan kacau aku . But , dia still mengacau aku ! Nate beruk buduh betul jate neh ! Kan ore kelate dah mari . Hoho . Lagi kan lagi kan , mamat pakistan tu , dia hantar kertas warna hitam yang kena warna guna lidi tu , tahu tak ? Tahu ke tak ? Tahu kan ? Ha , bagus . Followers and Pembaca blog aku semuanya bijaksana , bijaksini , bisjaksitu , bijakthere , everywhere pun  bijak kan ? hehek , angguk pulak kome yea . Ha ha , ok ok . Malas nak cerita pasal pakistan jual carpet tu . Spoilkan mood aku je . And , aku datang nak bersihkan spider web je . Tetiba pula tangan laju menaip . Aceh -,- Mesti ada yang dah tekan pangkah :P K , joke je pun . Ok , ok ok ok ok ok ok ok ok ok . Mak bedak dah habis cerita . Kboiiiiii :*

MuchLove,
PaejahPaejot
Past | Future
f
Hello


13. Happy. Annoying. Crazy.