Misss Right;
About Linkies Diary Twitter Ask Me Follow


Timeline Facebook -,-
Haha , akhirnya saat yang aku tak pernah terfikir tiba juga . Timeline Facebook dah mai dah . Aku ingat dia tak kan singgah dekat profile aku . Rupanya , ada juga binatang haram tu -,- Selama ni , aku ejek orang je sebab diorang dapat Timeline . Sekarang , aku pun dah dapat balasan . Padan muka Paejah . Haha , ngokngek betul . Tapi , betul do . Dapat Timeline ni kan , macam budak yang baru belajar nak main komputer . Ala , macam baru buat Facebook tu . Macam tu lah . Kita tak tahu mana satu friend list , activity , etc. Seriously ! Aku benci Timeline . Mula-mula , aku terkezut gila babi tau dapat berita yang terkezut ni . Macam haram betul , shit -_- Then , terus update status . Agak kurang sopan lah , aku kalau dah geram apa pun aku keluarkan ja . Maaf :3


Kurang sopan kan ? Kisah pula aku kan ? Ee , aku still geram lagi :3 I want my old facebook back , shit -_- Sekarang , rupa baru Timeline aku bafuck hodoh . Nak tengok tak ? La , malu do . Hm , ya lah . Tunjuk je lah . Turun bawah sikit ------------------------------------------------------------------------------------->


Tak cantik kan ? Hm , facebook aku :'< Babilakhanatanjingshebaii Someone help me *menjerit mengharapkan kedatangan Romeo* Hm , tiada jawapan . Bye T.T


MuchLove,
PaejahPaejot
Past | Future
f
Hello


13. Happy. Annoying. Crazy.