Misss Right;
About Linkies Diary Twitter Ask Me Follow


IT'S OVER :'D
Haa , kan dah cakap . Setiap yang bermula pasti akan berakhir . Sama jugak macam hubungan aku dengan dia . Berakhir sudah . Cukup seminggu , break dah . Apa ke bodoh nya ? Haha :D Kalau bertepuk sebelah tangan , takan bunyi en ? Sama macam apa yang aku hadapi sekarang ni . Dia masih ingatkan cerita lama . Aku dah naik aeroplane . Laju sangatt . Memang tak sama haluan kami :'< Ayat aku memang sentap gila babi en ? Aku tau :3 Copp , lagu terakhir dia bagi aku , tajuk dia . Nobody will love you like I do . Yess . Aku tau dia sweet macam gulagula . Haaarrr . Ayat terakhir dia bagi aku "Aku tak akan lupakan kau lepas aku dah ada makwe nanti :)" Huh , nampak beno nipuya . Mana boleh nak ingat aku lagi kalau dah ada awek lain --' Bodoh . Haha :D Kita move on samasama lah eh . Kbaii :)
                                                                              
                                                                                MuchLove , 
                                                                           Nurfaezah Yazid :)
Past | Future
f
Hello


13. Happy. Annoying. Crazy.