Misss Right;
About Linkies Diary Twitter Ask Me Follow


JYEAHHHH :D
Hi ;) Korangkorang . Kita ada story manyak happy :) Nak tau nak tau ? Haaaa , kita dapat loh oergi lawatan tu . And , semua ni sebab Najwatul Huda . Terima kasih tau , sayang :* . Kalau tak sebab dia tarik diri , confirm aku melalak lah weh . Ni , senyum sampai telinga aku :D First , acamni tau . Hari yang aku nak pergi hantar borang tu , dah penuh . Sayang kan ? Geram gila :3 Mula lah aku Mencarut je masa tu . And , keluar dari bilik guru air mata aku jatuh . Sedih gila ~ Lepastu , last minute kawan aku tadi tu , cakap dia nak tarik diri . Sebab takde kawan . Takkanlah aku nak tolak kan ? HAHAH :D <-- gelak setangg :3 . Then , aku lompatlompat dapat pergi but , still tak percaya lagi -,- . Jyeahhhhhhhh ! Seronok gila babeng ~ 
Okaylah , aku dah takde mende nak update . Kbaiii :*                                                        
Past | Future
f
Hello


13. Happy. Annoying. Crazy.